dont hate me

Jag o mina listor=) Hahahaha.... ska sluta utmana alla för det e väl det ni stör er på. Men ni som känner för det kan ju kopiera den o lägga i era bloggar=) Men egentligen ska ni vara happy att jag utmanar er för då länkar jag ju till era bloggar på min blogg vilket ger fler läsare=)

 

Här kommer den;)


01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej verkligen inte, kan ju missa nått=)

02. Vem såg dig senast naken?
Jonas ;)

03. Hur såg du ut på högstadiet?
trodde jag va snygg men såg ut som fan. fast det gjorde alla. Penta till max lixom=) Behöver jag säga mer än pentabrallor o bufalloshoes?

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Bra hoppas jag. Tränad vill jag vara så kanske dags o sätta fart med det nu?=)

05. Hur var du på dagis?
blyg alaine

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag e så social så tror många tycker det e skoj att jobba med mig. Jag ler ju alltid.

07. Har du celluliter?
Hmm tror inte det faktiskt men det kommer väl snart antar jag, man blir ju ej yngre lixom

08. Biter du på naglarna?
Nä o det har jag aldrig gjort.

09. Har du något handikapp?
mina höftben är lite mongo så går lite innåt o så men hey kunde varit värre=)

10. Är du rädd för att få hängbröst?
JA. E nöjd med mina bröst som de är nu men e nästan hundra på att det blir sillisar så fort jag tryckt ut en unge eller 2.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Tror inte på gud

12. Svär du?
Lite väl myk ibland. speciellt på fyllan har jag fått höra..=)

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Öppnar inte ens dörren när de kommer. Skulle jag råka öppna så slänger jag denm likafort i ansiktet på dem för de ger sig fan aldrig o slutar aldrig snacka hur myk man än försöker avbryta dem.. precis som telefonfrsäljare.. fy fan för dem!

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
5 kanske. Är nog mer åt bi hållet.

15. Tror du på utomjordningar?
vet inte, kanske. Tror de ser ut precis som vi gör isåfall. Tror inte på gröna aliens med svarta ögon iallafall.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
hmm vad man äter så tröttnar man juhe. Men jag kan fan äta hur myk donken som helst så blir nog det jag svarar, McDonalds=)

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
nått med svamp i.. usch o fy.. fast jag hade endå försökt äta det. Jag testar alltid allt. Nästan!

18. Har du blivit arresterad?
Jag e för snäll för det

19. Ljuger du?
Händer. Ibland e vita lögner bättre än sanningen.

20. Har du kysst en polis?
Nej inte vad jag vet.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Haha, nää verkligen inte. Låtsaspoliser. Man behöver nog ba va lite rädd för om man vet med sig att man snor något o man ser att vakten ser en=)

22. Har du någonting att dölja?
Nej, jag brukar va ganska öppen=)

23. Vad har du på din nyckelknippa?
En ior från mcdonalds på gc, en mirandanyckelring jag delar med blondy (står best på min o friend på hennes), en polisbricka ifall nycklarna försvinner, en nyckelring med mitt namn, kapsylöppnare o 2 nycklar. En hem till mig o en till mina föräldrars hus. Den e inte så stor som den låter. Har en nyckelknippa till jobb o en med bilnyckeln där jag har ett mjukt hjärta det står guess (märket) på.

24. Är du/har du varit gift?
Nej o just nu känns det som man aldrig kommer bli det iheller.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Beror på hur kär jag e=)

26. Kan du laga cyklar?
Nä jag cyklar inte så varför ska jag kunna laga dem då?=)

27. Kan du fixa med bilar?
njae inte direkt. Kan byta olja o sånt men lättare att låta nån annan göra det.

29. Kan du baka bröd?
hade jag nog kunnat om jag fått ett recept men varför ska man baka eget bröd när man kan köpa nygräddat på konditoriet runt hörnan??

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Ja det vet väl alla?


31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Gossip Girl=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0