utmaning

Satt o läste på Agnes blogg o helt missat att hon utmanat mig.

Skitsvår utamning men ska försöka ge mig på den=)

7 sanningar om mig:

* Älskar serier, följer nog de flesta. Några favoriter är One Tree Hill, Gossip Girl, Desperate Housewives, L word, Ugly Betty o Greys Anatomi.

* Har jääääätesvårt för att vara själv, speciellt på natten. Har gärna någon sovandes hos mig alltid! '

* Är nog en av de lataste personerna på denna jord. Jag tror inte ni fattar hur lat jag är. - pallar inte är en mening oftast används av mig=)

* Är väldigt osäker som människa även om det inte märks uttåt har jag väldigt dåligt självförtroende.

* Är beroende av coca cola även om jag verkligen försöker o ba dricka på helgerna så fuskar jag ibland=)

* Älskar tatueringar o piercingar o har en hel del av dem båda. Piercingar tycker jag att jag har enough av (läppen,tungan, lilla snibben i örat, the nipple o har även haft piercing i naveln 3 ggr. Har istället ersatts med ett stort o fult ärr) men tatueringar får jag nog inte nog av. Har redan 6 st men har redan bestämt 2 till jag ska göra o det kommer ej o sluta där=) Såååå fiiiint=)


* Alltid sagt man ska va nöjd hur man än ser ut o att alla människor e fina på sitt sätt men ska ändå operera näsan. 3e april lägger jag mig under kniven. Wish me good luck!


Nu utmanar jag vidare:

Ida, Emma, Misan, Erika, Mia, Pernilla



Kommentarer
Postat av: michelle

ähhh vad jobbig du e, ska jag skriva 7 sanningar om mig på min blogg då lr?? puss

2009-02-09 @ 18:28:38
URL: http://michicho.blogg.se/
Postat av: Mia

tack själv snygging! det blev bra som fan! vi ses den 28 ;) då smäller det! pusss

2009-02-09 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0