vad hade man gjort?

Surfade runt lite på aftonbladet när jag kommer till denna artikeln.

GUUUD vad hade man gjort??? 16 bast o 2 ungar. Då har man ju inte ens börjat leva sitt liv. Nä jag tycker synd om henne för nu kommer hon aldrig få uppleva det som de flesta andra ungdomar gör.

Men tycker jag det är lite synd att hon missade hela graviditeten. Jag själv kan längta tills just graviditeten. Att vara sådär vacker som gravida kvinnor är o använda snickarbyxor=) Jag har sparat mina hänglsebyxor sen jag va mindre (de e fortf superstora) för att ha när jag blir gravid. Tycker det e såååå fint.

Undrar när man själv ska skaffa sig en knodd?? Träffar jag rätt tror jag det händer inom snar framtid. Men då ska det osså kännas RÄTT!!!!


såhär kommer min bebis bli.haha nä skämtosido=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0