badning o trimmning

Igår badade, kammade o klippte jag Kenzan.

Han tycker inte om att bada ska jag säga er. Men han står ändå så snällt mot badkarskanten. Där blir inte myk kvar av han när han blir blöt. Sötisen



Då han e überblöt efter duschen så har jag ju köpt en liten söt morgonrock han kan springa runt i så han torkar lite innan jag fönar han. Tar ju hur långt tid som helst annars. Kan ju inte säga han e direkt snygg när han e blöt men han e sååååå gullig i sin badrock med en anka på=)



När han va liten hade jag ett HELVETE att klippa hans klor men jag gav ej upp o efter det har han ba legat där. Gnällt lite men ändå legat stilla. Nu på senaste dock har han börjat gnälla mer o mer o igår gick det knappt o klippa dem på han. Han skrek som en stucken gris o vred på sig o rörde sig hela tiden. Så nu e det tillbaka till att klippa varje vecka för att vänja han igen för sånna slagsmål kan vi ej ha varje gång. Jag blir tosig på han.

Jag borstade han o klippte han o fy fan va myk hår där e överallt då. Kolla ba in denna bilden





Sen hur jag ser ut på mina kläder efter detta vill ni ej veta. Haha. Nu syns det inte till 100 % hur hårig jag e men hell yeah jag e hårig! Haha







Nu e iallafall lilla Kenzo mjuk o luktar gott=)  Så mysigt när han kommer upp o gosar med en i sängen o luktar så gott. Man stoppar in näsan i hans päls o somnar gott=)

Kommentarer
Postat av: ida

men sheet lite hårig haha. kenzan har fan till o med damp när han blir badad.. hhaha jivla hund! :)

2009-02-05 @ 13:51:42
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Anonym

skit så smal du har blivit!! =)

2009-02-05 @ 17:02:56
Postat av: annika

har jag?? hahahha

vem e du btw? Gillar ej anonyma kommentarer;)



2009-02-05 @ 17:20:19
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0