going blank!

Idag står det helt still i skallen på mig. Vad ska man skriva? Händer ju inte direkt något skoj i mitt liv just nu. Gör man annat än att jobba?

I helgen ska vi iallafall ha fruhippa för Titty. Det är jag o Blondan som drar ihop någe skoj till vår vän Titty som gifte sig i sommras. Tyvärr kunde inte jag o Blondy va med på möhippan så nu annordnar vi en fruhippa istället=)

Har mejlat mamma angående nån "lek" eller liknande man kan göra så det inte bara blir en vanlig förfest. Ska ner på stan på lördag osså o leta upp något skoj vi kan ge henne. Va så roligt när hon svarade att hon faktiskt kommer. Längesedan vi alla träffades. Beror väl mest på att några av oss fortfarande e kvar i singelträsket o e ute o festar så fort vi får tillfälle till det medan andra gift sig, skaffat hus o snart e det la dags för bebisar.


Min fina vän Titty o hennes äkta make Andre på deras bröllop=)

Säger då det, när ska man mogna? När ska man känna det e rätt tillfälle att slå sig ner o lugna ner sig. Nej jag e alldeles för crazy för det. Skulle skaffat en kille som e lika galen som en själv. En riktigt rockstar som e ute i svängarna. Fast undra om man inte hade tröttnat på det osså. Man blir ju äldre o tillsist vill man väl ändå lugna ner sig o kanske skaffa barn, villa o volvo=) Inte för jag tror det nånsin kommer hända men men.
Har blivit väldigt myk snack om vilken kille man ska skaffa sig, kanske längtar jag efter ett förhållande fast jag ej vågar erkänna det?



Nä nu ska jag jobba vidare här i bullret. Idag e det ännu värre! Det låter som att de borrar i väggen brevid o det slutar aldrig. Jag har värsta huvudvärken redan o jag hör inte ett skvatt i telefonen så imellanåt får jag be dem ringa tillbaka för jag hör inte vad de säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0