Bölig

Jag fattar inte vad det e med mig. Haha. Jag e så himla känslomässig. Just precis satte jag på Bonde söker fru för jag ville se vad som hade hänt efter valen och jag missade det när det gick på tvn.
Ni som oxå sett det vet ju att Magnus friade till Emma o tårarna på mig bara sprutar. Haha.. vad e det med en. Undrar hur det kommer sig att man är en sån bölegris o bölar till allt på tv o i film. Jag blir så glad för deras skull o tänker för mig själv hur sjuttsingen man kan hitta sin älskling genom ett tvprogram o ba känna detta e rätt o så rätt att de vill dela resten av sina liv ihop. När ska man hitta den killen? Där det ba klickar direkt från bådas håll o att det håller i sig o man känner båda två att det e så det ska va o man mår bra ihop o inga onödiga bråk o svartsjukedrama. Kommer jag ens träffa HONOM? Existerar han för mig? I doubt it!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppla!! nytt avsnitt av desperate h. finns att ladda ner :)

2009-01-05 @ 18:19:07
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Me my self and I

Är ju inte klok, drygt 20 å tror inte att du ska hitta någon. Var 22 när jag träffade Johan å se, de håller än, din tur kommer, leta inte bara. Kram storasyster i El Stocholmo

2009-01-05 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0