BRA JÄVLA START!!!!!!

Jag vill inte vara med om detta cpåret.. kan vi inte ba hoppa direkt till 2010 o jag kan ha lite tur istället.

Denna helgen måste va den värsta på LÄNGE!!!!!!!!!

Hade skit trevligt med mina girls men när jag kom på mobilen va gone då va det inte skoj längre o jag ville ba hem..

Hade ett sista hopp om att mobilen skulle va hemma men IKKE.. åhhh blir man tosig eller. Hela ens liv e ju i den jävla mobilen. Nu e jag helt naken i några dagar då jag måste få ett nytt simkort o sen måste jag fixa med försäkringar o mög för att få en ny telefon. ÅHHHHH PALLA!!!!!!!!

Men ni tror väl inte min otur ska sluta där. Nej för tusan varför ska den göra det.. blir trött ba o skriva om det. Men ska ändå skriva det för nu kan jag ju ej komunicera men tex Ida på annat sätt än skriva här i bloggen så skratta inte ihjäl dig nu men lyssna på denna historien.

Jag var så sugen på donken igår o när jag ändå skulle köra o lämna Jonas kunde jag ju handla med mig hem. Vi bestämde först att han skulle ta sin bil från sig o jag skulle handla med mig mat men då hans kollega ville köra med sin bil till jobb idag behövde han ej ha sin bil hos mig så vi tog min bil. Vi fick vänta på maten så vi parkerade o lyssnade på lite musik då jag märker stereon börjar bli konstig så jag stänger av bilen helt. Vi får vår mat o gissa om bilen startar???? Nej helt död. Den gör inte ens ifrån sig minsta lilla ljud. Jag har ingen telefon så vet inte vem jag ska ringa. Pappa hade druckit vin till maten o mamma glögg så de kunde ej köra. Jonas fick tag i hans kollega så hon kom för o hjälpa oss. Hon hade en konstig jävla volvo där batteriet satt där bak helt inkapslat o det gick ej o bogsera. Tillsist fick hon köra hem Jonas så han kunde ta hans bil o där satt jag i min kalla bil med en pipande hund i baksätet o jag va såååååååååååååååååååååååå irriterad. Typ så irriterad att jag nästan började böla. Vi försökte starta bilen med startkablar men ikke, den sa fortfarande inte ett ljud. Vi vet väl inte riktigt om vi gjord rätt, varken jag eller Jonas kan något om bilar. Jag hittade inte ens spaken man skulle öppna motorhuven på, även om jag hade bruksanvisningen framför mig. Haha, kanske inte ens ska ha en bil.

Nu står bilen på pappas jobb o jag orkar inte bry mig. Fick låna Jonas bil idag vilken va en jävla tur men så får vi se hur vi ska få ut bilen till verkstaden, pappa får fixa med det. Jag har ej ork om jag ska va helt ärlig o dessutom har jag asmyk o göra på jobb idag=(

Så nu ska jag gå o gräva ner mig eller nått!!!!!!!!!! Vad händer här näst?? Lägenheten brinner ner eller Kenzo blir akut sjuk, för inte ska jag ha nån tur detta året. Det har ju börjat sååååååååååååååååååå bra!!!!!!!! NOT!!!!!

Jävla skitbil!!!!!!! TOSIG!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej gummz! Tack för i lördags precis vad jag behövde.. synd bara att jag blev av med er på Cardan.. Det med din bil låter som om batteriet e helt dött. min gjorde likadant, gick inte att starta med kablar heller.. så köp ett billigt batteri det e sååå mycket billigare än att lämna in den. I KNOW! Dom vet ju inte vad dom ska ta betalt för =( Puss hoppas det löser sig

2009-01-13 @ 02:08:46
URL: http://thevive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0