cardinals bardisk!

Lördagen va jag hos lilla Stina som hade fyllt år. Så kul o se henne igen.. LÄNGESEN!!!

Förfesten va sjukt rolig o vi hade tom ett eget lebbrum (internt) där Sara, Ida o Jenny gick loss totalt.. hahaha..

Ida gick runt o fotta med Stinas systemkamera o det blev sjukt roliga bilder o bra blir de ju osså så ska messa Stina snart o fråga om hon kan skicka över dem=)

Kvällen fortsatte på ett fullt cardinal men fy fan va skoj, har ej haft så skoj ute på LÄÄÄÄNGE!!!! Vi hamna tom uppe på bardisken o dansa loss deluxe asså!!!!! HAhahah.. fy fan va skoj.

Vill ni se lite bilder från kvällen??  


VASSEGOOOUUUUDDDDDA!!!!!!!!!!!


Litta egobilder på min outfit=)




Nikolas o sofie


stina o hennes kalle=)


Ida med systemkamera..då e det kört;)


Ida o Nikolas


Sjukt rolig o trevlig tjej




söta tica


Sjunger för födelsebarnet



stina happy!!!


Träffa Karolina på Cardan


Karolina o jag gick samma klass på gymnasiet=)

Älskar idas min här!! hehe ser henne framför mig o då blir jag glad=)


Louise va osså ute i vimmlet=)


Ida o pernilla


Snacka om att vi 4 rocka cardan asså=)


Ida,Sara o Jenny


Hej snygging!!!!


Jag,Frida o Ida


Jag o Stefan


Jag har blivit sjukt kass på att fota=( Alltid varit papparazzi innan men nu kommer jag hem med nästan tom kamera. Skärpning på mig asså!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ida

haahahhaha!! =)=)

2009-01-26 @ 15:48:20
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Emma

Känner du Louise?!? Haha, då har vi en till vi kan lägga till i vår gemensamma "Känna" lista =P Världen e bra liten, pöss

2009-01-26 @ 22:59:44
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0