crazy!!!

haha va precis inne på Erikas blogg o kommenterade hennes inlägg att hon skulle åka o kolla på valp. Innerst inne visste jag att hon skulle komma hem med en valp då hon längtat så länge o visst hade jag rätt. När jag loggade in på facebook fick jag genast ett chattmeddelande o gissa vem det var ifrån.. Jo Erika.
-Jag har köpt en chihuahua som heter Homer=) skrev hon o jag kunde inte göra annat än att skratta=)

Så nu ska hon hämta sin  valp imorrn o sen väntar hon på en liten pomme. Kennel hos Erika o Andreas om ett år;)

Snacka om Crazy att ba åka o kolla på valp utan o ens ha i tanken att man ska köpa nån sen dagen efter e man hundägare=) Va iof lite så för mig med Kenzan osså. Jag skulle ba ttitta men man kan ju inte ba titta på en valp. Man smälter ju som smör i solsken så fort man ser den lille krabaten.

Erika jag kan ba säga ÄNTLIGEN! Du e värd en liten valpis så som du väntat o väntat.

Ska bli så skoj för Kenzo osså som får en ny lekkamrat. O Erika du vet du alltid kan lämna lilla Homer till mig om du får svårt med hundpass. Kan ju alltid ta med på jobb.=)

Nu ska jag verkligen sova.. promise=)


snodde bilden från Erikas blogg. Där har vi
den lille krabaten på 9 veckor! SÅ SÖT!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahahahaha! Du e för söt! Jag kommer behöva din expertis! (stavas de så)Jag lovar! Jag har knappt sovit inatt alls :/ Jag läääängtar ju såååå!! Tack massor för fina inlägget! Pussar

2009-01-15 @ 06:09:41
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0