&%¤/#¤%#!%!!&

Vet inte hur man gör den arg koden men ARG ska ni fan veta att jag e... Jävligt förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska försöka göra det kort men jo såhär e det. Min telefon försvann ju o jag har anmält den stulen o blablabla. Förväntade mig att få hem papper så jag kunde gå o hämta ut en ny telefon men istället får jag ett papper där det står att jag ej har den mobilen försäkrad. SAYING WHAAAAAAAAAAAAAT???? Vad e det då jag betalt 39 kr i månaden för?

De höll på o knappra som fan o försvann flera gånger sen återkommer hon till mig o säger att nej din telefon är inte försäkrad det är en annan telefon som är försäkrad. Jag hade fått betala dubbelt i början när jag bytte telefon o chattade med telenor för att fråga varför jag fick dubbla fakturor. Hon sa att försäkringen låg kvar på den gamla mobilen o då ville jag såklart säga upp den för varför ha försäkring på en mobil man ej använder. Då har telenor jävlarna sagt upp försäkringen på Nokian. Dumma i huvudet men jag har asså gått o betalt 39 kr i månaden för en telefon som ej existerar. Jag förklarade för henne att det är ej mitt fel o de får rätta till det men det gick tydligen inte men hon skulle försöka så gått hon kunde. Asså vad e det för jävla fittföretag o vad hände med servicen. Nänä jag tänker då ej ge mig. Jag har täcknat en försäkring o när jag väl tappar telefonen ska jag fan ha ut en ny telefon.

ÅHHHHHHHHHHHHHHH som om allt inte redan går emot mig...

TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!



BAJSTELENOR



Kommentarer
Postat av: ida

hahaha har du lagt den högen där själv?? haha ganska roligt. Byt till THE MAGIC NUMBER !! 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 :):):):):)

2009-01-29 @ 13:59:07
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Erika

Men dom e helt jävla retarded!!! Dom tar fan inte ansvar för ngnting!!

2009-01-29 @ 15:33:29
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0