Fredagskväll hos Hildingssons

I fredes ringde Natti o fråga om jag ville komma dit o äta mat för mina föräldrar o familjen Levi skulle dit. Absolut sa jag då jag ej träffat alla på väldigt länge.

Tog först ut Idas löshår o det tog längre tid än jag trodde så kom lite försent men det gjorde inte så myk för där va mat kvar till mig=)

Åt väldigt god mat Åsa hade lagat, hon e sjukt duktig i köket. Bara hennes enkla sallad va helt gudomligt god. Drack några glas rödvin o hade supertrevligt med familj o vänner. Borde vara mer oftare o umgås med alla för det e så himla trevligt o man känner sig så vuxen när man sitter där o pratar. Det är ju familjer jag växt upp ihop med så från att vara barnet som lekte eller kollade på tv när föräldrarna satt o spela spel o hade skoj har jag blivit en av de vuxna som sitter med vid bordet, dricker lite vin o har jätte trevligt=)

Jag, mamma, Åsa o Kia spelade bowling på Nintendo Wii o det va superskoj. Jag har aldrig tyckt wii varit speciellt roligt innan men när man har fler kontroller o spelar fler så e det myk roligare=)

Jonathan, Gabriella, Åsa, Kia o mammsi


Jonathan,Felicia,Gabriella,Kia,Mamma o jag!


Felle,Jonathan o Gabriella spelar Wii


Bowling på Nintendo Wii


Natti,Peter o Mamma


Åsa o pappa sitter o lyssnar på Gastone=)
Pappar verkar mäkta intresserad..haha.. NOT!! Lite för myk rödvin kanske=)


Jag o min mammsi!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0