fruhippa för Titty

Jag hade tagit så fina bilder med mobilen på d roliga presenterna jag köpt till Titty men ja ni vet, ett jävla tjatande om den jävla mobilen. Ska sluta.. men åhh så frustrerande. Har iof grejerna hemma så kan ju fota med kameran o lägga in. Ni måste ju se påsen jag köpte o la paketerna i. Så bra!=)
Lägger in en bild imorrn då. Promise!

Iallafall tänker jag inte skriva mer om denna kvällen mer än att jag hade förbannat jävla skoj hemma hos mig med alla mina girls.. o Nikolas såklart=)

Ni får själva se hur skoj vi hade. Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord!;)

Här har vi själva frun själv. Älskade Titty!


Jag själv


Förvånade att det finns xider light med på festen där jag o Ida befinner oss?


Titty o Linda. O titta,där e ju champangeglaset helt;)


Linda o Tessan. Titty i bakgrunden


Ida o Tanja


Fin bild på Ida o tessan. ida kör sthlmposen;)


FIFFI..hahahhahahhaha


Min fina blondy i ny haircut!!=)


Linda, Titty o Tessan


Blond


Nikolas happy=)


Kenzo satt så lugnt i Tessans knä. Ni som träffat Kenzo vet att han ligger ej
stilla i nåns knä så=) hahaha. Tessan e bäst med hundar! Ska anställa
henne som min personliga dogtrainer!


Nikolas. Ja jag vettefan vad han gör!=) haha


Söta Frida ut på balkongen o rögar


Va tvungen! Hahaha.. TOOOOSIIIIIG!!


Linda,tessan o me


Titty o Nikolas i en djup diskussion


Nu drar det igång! Bra musik o onyktra brudar slutar med att ALLA dansar...


... i min soffa!!!!


Jag e inte sen på att hoppa upp på soffkanten o dansa loss=)


Tessan på andra sidan soffan


yeahh!!


Blondy i sitt esse





Shaka loss


E dte fullt i soffan kan man alltid stå på en stol=)


Frida under kjolen!! hahahha. Inte den enda gången hon var under den kjolen
den kvällen..=) haahahhaha


Frida o Nikolas


Linda


Linda,Tessan o jag


Mer dans blev det på Cardinal. Linda o Nikolas buggar!


Ohh ser ut att gå hett till här;)


Tessan i sin hörna. Letr man efter Tessan på Cardan räcker det att man
går till denna hörnan. E hon ute så står hon där=)


Mina älsklingar!!!!


Vi 3!


Jag,Ida o blondy


Jag får en puss av min älskade vän ANNE LOUSIEE!!!HAhahaha


Ida o hennes mintpastiller=) hahaha
"the best kisser in the world" står det på locket för er som e halvblinda=)


Blev även fotad av efterfesten. Vad e det blåa på min klänning?
hmm jag hade inget blått där. haha





Kommentarer
Postat av: Sandra Nilsson

Nu jävlar bara måste jag lämna ett spår efter mig :) läser ju din blogg varje dag för att erkänna :) Så fina ni e, men det e ni töser ju alltid. Brudar i lyxförpackning :) puss o kram

2009-01-12 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0