godmorgon!

Gud va jag har svårt för att gå upp när det e så tråkigt väder ute. Ligger verkligen o drar mig in i det sista. Har ju fortfarande Jonas klocka som alarm då jag inte fick mitt simkort igår..*arg*. Den ringer bara 1 minut o jag sover lätt förbi den minuten så jag får ta klockan i handen för somnar jag igen så vaknar jag av att jag tappar den=) Annars försover jag mig. Lätt hänt ni vet;)

Igår va jag ju hemma hos Emma o käkade kräftor. Hon hade köpt dem på Netto för 39 spänn eller nått sånt löjligt o de va goda. Myk godare än de jag o Ida köpt i sommras.

Såhär fint hade Emma dukat när jag kom=)



kolla in de gooooooda krällorna!!!!! såååå gott!!!



Efter typ 2 timmars pillande va jag mätt o belåten. Då såg våra eller iallafall min tallrik ut såhär:



kolla in denna högen=) hahaha


När jag ser bilderna blir jag sugen igen. Åhh man kanske ska åka till Netto o kolla om de har kvar några. Skulle iof inte tro det men åhh va gott det va! Jag ÄLSKAR kräftor!! Verkligen ÄLSKAR!! O räkorna va osså jättegoda=) Mums! Blir kanske lite räkkväll imorrn då. Åhh vattnas i munnen på mig.

Kommentarer
Postat av: ida

blev där några till Emma?? Haha

2009-01-15 @ 11:23:03
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Me my self and I

Dags att komma till Kråkön & äta "riktiga" kräftor. Haha

2009-01-15 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0