hundvakt åt pisse idag

Idag har jag Paris här på jobb. Skoj för lilla Kenzo att slippa va ensam.



bakom sitt galler..


pisse


Kenzan


Men de har ganska mysigt i sitt lilla rum även om de e bakom galler=)




Ida glömde o ge mig koppel till Paris o då det är ganska trafikerat precis utanför mitt jobb vågade jag ej gå med henne lös så hittade ett "burn-band" i min väska som jag trixade med o satte ihop henne med Kenzos koppel, men det gick ju sådär. Haha. När kenzo skulle stanna o pinka drog hon iväg han o när hon stannade o lukta drog han henne. Gick bak på baksidan o släppte henne där för där e ju inga bilar på samma sätt. Vad skulle jag göra, ingen av dem gjorde det de skulle. Hon va jätteduktig o lyssnade jättebra. Hon gick o kissa direkt o Kenzo osså sen satte de sig o bajsa precis brevid varandra. Synd jag ej hade kameran för det va väldigt gulligt även om man kanske inte vill se 2 hundar skita. Men de satt verkligen precis brevid varandra o jag sparade en påse då jag kunde plocka upp allt med samma påse.. Hahahaha. Ekonomiskt;)





Kommentarer
Postat av: ida

haha Aww vad gulliga dom är :) smart gjort honey! Puss

2009-01-27 @ 15:31:07
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0