imponerande

Ska försöka o inte tänka på bilen o mobilen o skriva några roliga inlägg om helgen istället. Tror ni hellre läser om roliga saker än lyssna på min bitterhet.

I fredes va jag ba hemma o kollade på lets dance. Kan säga att där va 4-5 stycken som imponerade men den som imponerade mest va han lille knubbiga tokke komikern/skådespelaren. Morgan heter han va?? Han va så himla duktig!!! Satt med hakan i golvet för det trodde man inte. Jag trodde Laila Bagge skulle vara bra o det var hon men att den här lille figuren med konstig kropp o ett väldigt oseriöst ansiktsuttryck kunde va så BRA på att dansa. Så imponerad o nu e han min favvis o jag hejjar på han. Grymt!

se själva hur duktig han va!

Kan faktiskt säga att efter vad man läst om i Blondinbellas blogg så trodde jag hon skulle kunna dansa någerlunda iallafall men IKKE.. Hon va så kass!!!! Skrattretande. Hur kan hon ens utala sig om att hon ska vinna. Lär dig o hålla takten först kanske? Hon va inte sämst men hon va fan inte långt därifrån. Nej jag hoppas hon åker ut nästa gång.

Förutom att vi kollade på lets dance lagade jag mat. Det blev potatisgratäng o en riktigt god entrecote bit. Jag gjorde även en sallad o en mega god kall chilisås som mamma lärt mig. Så enkel men såååå god. Tar ba o blandar ihop creme fraiche, heinz chili sause, vitlök o lite salt. Busenkelt o passar så himla bra till en köttbit. Vi drack även rött vin till så en riktigt festmåltid blev det. MUMS. Hade tagit kort på det för o lägga in i bloggen o fresta er lite men ja mobilen väck så bilderna e osså gone with the wind. =(


Kommentarer
Postat av: lupum

bra helg haha

2009-01-12 @ 13:16:07
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0