kan man göra annat än att garva?

Hahaha jag skrattar så jag ligger dubbelvikt. Då jag har ett ganska stillsamt jobb där jag inte gör många knop om dagen blir det att jag läser en hel del bloggar. En kompis till Dean (som är min o Idas kompis från GranCanaria) som jag endast träffat en gång i sommras har en blogg som e ganska enkel men ibland är där sjuka bilder o aproliga youtube klipp så nu måste jag bara länka till hans blogg så ni osså kan få er ett gott skratt då o då. Han heter Jocke o hans blogg hittar ni här.

Det jag garva åt denna gången var den här videon:


Kommentarer
Postat av: ida

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAH!!! de ser ut som om hans snorre håller på att ramla ut för fan... hahahahahahaha

2009-01-28 @ 01:22:07
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0