kväll med min Favvvviis

Igår när jag kom hem gjorde jag en vad jag kallar lyxmiddag för att vara vardag o vara mig. Jag äter ju aldrig lagad mat på kvällarna eller överhuvudtaget egentligen. E skitkass på att äta=( Lever på knäckebröd med avocado o gröt med kanel i.
Bara på helgerna jag stoppar i mig allt möjligt skit så jag ska klara mig på vardagarna=)

Iallafall så hade Ida glömt sin skagen röra i mitt kylskåp så den snodde jag..sorry. Men där va nästan inget kvar så tror inte hon blir arg. Gjorde en liten förrätt med skagenröra i avocadohalvor. Så jävla gott! Sen värmde jag en jättegod fisk o skaldjursoppa.



Vid halv 9 tiden kom min lilla favvis med räkor o baguetter=)

Vi började tina räkorna för här skulle det bli räkkväll med en flaska vitt=)

Jag tog inga bilder, först för att jag glömde bort det o för det andra så hade mitt inlägg sett exakt likadant ut som i fredes då jag osså åt räkor o drack vin=)

O att ta bild på mig eller Ida va inget vi ens disskutera..haha. Ida gjorde ett försök o få till en bild men ni kan ju själva se hur det slutade.Hahaha.

GOTT va det iallafall o tackar min lilla fis för en mysig liten tisdagskväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0