ledsen

då va man en mobil fattigare=( jävla mög-...... inte ens full o lyckats tappa telefonen... detta året har FAN inte börjat bra=(

jag som hade laddat med så många bilder från helgen jag skulle lägga upp,

gud va man e handikappad utan sin telefon. Hur fan ska jag komma upp på måndag morgon? HAr ju mobiljävlen som alarm. THIS SUCKS!!!!!!

ni kan ju börja med o skriva era nummer så snällt till mig så jag har nått när jag väl får en ny tele eller iallafall ett jävla simkort...

ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: fredde

den dyker säkert upp..

riktigt bra blogg du har faktist..

2009-01-11 @ 22:23:47
URL: http://dalahasslarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0