Ännu en liten lista!

Listan har jag snott från Patricia, en tjej som hade kommenterat på min blogg så gick in på hennes blogg för att se vem det var o hittade denna lista! Kopiera ni osså den o sätt in i er blogg vettja!=)

Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren. No doubt about it
Brukar du sjunga i duschen?
jag sjunger alltid, även när jag inte duschar!
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Hmm jag gillar att titta på tex fotboll,friidrott,handboll,konståkning  om det är något stort mästerskap som Vm,Em eller OS
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Hade säkert shoppat upp den på massa skit. Nä men hade nog lagt myk på en lgh sen hade jag tagit en del till min utbildning jag ska göra.
Vad är det bästa med julafton?
MATEN
Vad får dig att slappna av?
när jag e ledig o ba kan slappa i soffan hela dagen utan att ens ta på mig kläder. Ba mysa i mjukisdressen o kolla tv=)
Tänker du ofta på sex?
ja det gör jag nog;)
Är du mörkrädd?
Jo det måste jag säga jag e. Speciellt om jag är utomhus då är jag RIKTIGT mörkrädd.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
11-12 kanske. Har jag varit uppe jättelänge kan jag sova till 13-14 men händer sällan.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Den/det första jag ser när jag blir arg. Brukar försöka räkna till 10 då jag har väldigt kort stubin. Brukar gå sådär!
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
hmm svår fråga. Klart man tycker det egentligen men fatta gott det är att röka när man dricker alkohol=)
Bor du utomlands?
Nej tyvärr. Hade gärna flyttat ner till lite varmare klimat. Har bott på Gran Canaria i 6 mån o jag ÄLSKADE det!
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
officiellt i 2 år men kändes längre då vi va fram o tillbaka i 2 år innan dess.
Bråkar du och dina syskon ofta?
Typ alltid när vi ses mer än 3 timmar.
Läser du ofta böcker?
Nej, det händer VÄLDIGT sällan. Känner att jag inte har tid att läsa.
Vad föredrar du för sorts filmer?
Skräck,thrillers eller college filmer=)
Vad slösar du mest pengar på?
hmm om jag ba visste det hade jag kanske ej slösat så myk pengar!
Vill du gifta dig?
ja det vill jag nog men inte i kyrkan. Utomhus, på stranden eller på en klippa kanske=)
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Jag följer ALLT på tv=) O går de ej på tv laddar jag ner dem.
Vilka husdjur har du haft innan?
2 dvärghamstrar som hette mimmi o silver när jag va liten. Min bror döpte den ena, gissa vilken. När ag flyttade hemifrån fick jag med mig en kattunge av Blondys kissemise Tingsom vi döpte till Gremlings först men min vän Ola döpte om honom till Tivo så det fick han heta sen. Har nu en vovvsing med damp=) Min lilla Kenzo! 
Var badar du helst?
I en pool utomlands=)
Vad dricker du för alkohol?
Allt det finns alkohol i gillar jag. Nä skämt o sidå, jag brukar dricka vin eller cider. Ute blir det lite drinkar, helst fruktiga drinkar som smakar saft=)
Vilka djur är du mest rädd för?
Spindlar. Jag får rysningar ba jag tänker på dem äckliga monsterna. Gillar inte insekter. Kryper i kroppen på mig när jag tänker på äckliga små kryp.
Vilken musikstil tycker du bäst om?
Lyssnar på det mesta men gilalr väl mest musik på billboardlistan. Chris Brown,Lady gaga, Beyonce, Mario mf
Vilka språk kan du?
Svenska såklart då det är mitt modersmål. Pratar bra Engelska faktikst för o ej skryta men har ju bott däröver så man lär sig ganska snabbt. Jag förstår lite spanska men kan ej prata det. Önska dock jag lärt mig mer spanska när jag bodde på Gc.
Gillar du att dansa?
Älskar att dansa!
Vad har du för klädstil?
det beror på vädret
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Så skönt o slippa komma hem o stinka som en fimp. Det som e negativt är att nu känner man alla andra dofter som fisar o svett. Det e nasty men det va fan äckligare att vakna dagen efter man vatt på krogen o behöva duscha 14 ggr o byta lakan o allt för allt luktar rök.
Hur vig är du?
som ett kassaskåp..hahahha
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten släcker ju törsten bäst men coca cola e förbannat gott!!
Vilken är din favoritglass?
Köper nästan alltid piggelin o har alltid gjort. Men jag gillar ju annan glass osså. På senaste har jag ätit myk sandwich men det bästa måste nog vara big backs 3 smak med jordgubb,vanilj o päron med massa chokladsås på, strössel o bananskivor=) Åhh va frestad jag blir!
Vilket kaffe sörplar du helst?
kaffe, fy fan va nasty! Kan ibland dricka en kaffe latte med vaniljextrakt i men det har väl hänt sådär 5 ggr.
Vilket mobilmärke föredrar du?
inte jävla Nokia iallafall.. sorry Nikolas! ahhahahha. Men ba haft problem med min Nokia telefon.
Vill du gå ner i vikt?
Ja det vill jag verkligen. 5 kg till kanske.
Vad äter du helst när du ser på film?
Allt skit som går att äta. popcorn,godis,chips...mums
Lever dina föräldrar tillsammans?
Japps. De e fortf lika kära o de e så gulliga. Träffades när de va 18 på en charterresa o e fortf ihop. Hur gulligt e nu inte det då??=)
Har du tandläkarskräck?
Nej inte direkt. Har bara lagat ett hål i hela mitt liv så aldrig behövt va rädd för tandläkaren. Dock ej varit där sen jag va 19, kanske dags?=)

Vad heter du i mellannamn?
Helen
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Nattuggla. Hatar tidiga morgnar.
Var är du född?
På Helsingborgs lasarett 29 maj 1984!


Kommentarer
Postat av: carro

Kul lista :)

Tänkte höra om du gjort designen i din blogg sj?

Jag har verkligen tröttnat på min :S Men jag har ingen aning om hur man gör.. hehe

Kram

2009-01-13 @ 15:46:15
URL: http://underbliven.blogg.se/
Postat av: ida

jag tänkte på fullaste allvar sno denna listan men så såg jag hur lång den var haha.. jaja vi får la se om jag pallar ! Puss baby

2009-01-14 @ 00:03:53
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0