Maraton

Varför jag ej bloggat något idag är för jag haft fullt upp på jobb. Jag har nämligen haft tvserie maraton=) Började med One Tree Hill sen vidare till Gossip Girl. Det är mina absoluta favortiter=) Kollade sen på Desperate, Greys Anatomi o Ugly Betty.

Har en sååååååååååå tråkig dag på jobb. Började kl 10 men hade håla från halv 11-13.30. Känns sådär skoj asså. Men nu e klockan redan tjugo i 4 så dagen har ändå gått fort. Resten av dagen ska jag kolla på en dvd film om photoshop. Hade tyckt det varit så himla skoj o lära mig det programmet. Jag har lekt lite o omvandla mitt rosa linne till ljusblått=)


coolt va??=)

Så ni får ursäkta mig jag ska nu lära mig lite mer photoshop=)

see ya later alligator!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Fan vad nice! Jag vill oxå kunna! Var finns denna filmen?

2009-01-14 @ 16:34:32
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0