miljonär

Tänk er o vinna 10 miljoner. Hade ni inte varit så glada så ni bölade???

Slog precis över till tv4 då jag väntar på att Lets Dance ska börja o då e det postkodmiljonären där de delar ut hur myk miljoner som helst.

När de drar fram checkar med 8 miljoner o tom 10 miljoner blir jag lite rörd i ögat o börjar fan nästan böla även om det inte e mina pengar men de jävlarna som vann log ju fan nästan inte ens. Vad e det för fel på människor?? Hur kan man ej bli glad o vinna så myk pengar?? Precis som de idioterna i Bingolotto. När de får sin låda o det ej e färgfemman så blir de ju besvikna o tackar fan knappt. Åhh blir så förbannad på sånna idioter!!!!!!!!!!

Nu ska jag kolla på Lets Dance o äta chips!


Tänk o ha det berget med moneys lixom!! Hade ikke tackat nej direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0