min bebis

Asså det brukar sägas att när det väl händer något så brukar det hända 3 grejer på kort tid så då borde min otur va long gone nu o bara bli bättre.. men Hell No! När jag vakna imorse märkte jag att min bebis va helt hängig. Trodde ba han va trött men när jag gick o duschade o sminkade mig o han fortfarande inte gått upp började jag bli orolig. Riktigt orolig blev jag när jag kallade på han o sa det va mat. Han vägrade att äta. De som känner min hund vet att han inte vägrar att äta, han e klupskare än nån annan vovve jag träffat o äter upp sin mat på mindre än en minut. Han ville inte hoppa ut ur bilen o sen va han jätte dålig i magen. Nu ligger han o sover här på en stol brevid mig. Försökt få i han lite vatten men han vill inte ha. Han har öronen bakåt o ser så sorgsen ut.

Jag orkar inte med detta mer asså. När ska det vända? Ska han gå o bli sjuk på riktigt nu o bli inlagd på djursjukhuset.

WHAT ELSE lixom???? COME ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ser ni så dålig han ser ut o vara=( Inte sig lik alls=(

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej men lilla tusse... pussa han..

2009-01-20 @ 12:50:16
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä men lille vännen, låter inte alls bra! Ett tips är att köpa en pasta på apoteket som heter Diarsanyl till honom. Den stabiliserar magen och ger dem lite vätska, Tindra blir efter bara någon timme piggare och drick oftast av sig själv då. Jag kan varmt rekomendera den =)

2009-01-20 @ 15:42:09
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: majsan

men stackars Kenz*



tänker på dig snäxx..

stor kram !!

2009-01-20 @ 16:28:35
Postat av: johanna

nej , så synd ! kan du inte skriva hur det är med han i ett senare inlägg ? :)

2009-01-20 @ 18:48:38
Postat av: sara moune

aw plutten, skär kyckling file i bitar och koka de till honom, det brukar vara bra när dom har svårt att äta, det e vad dom har sagt till mig när min pom har varit sjuk :( hoppas han mår bättre snart, annars får du köpa en spruta så du kan tvångsmata honom och trycka in lite vatten i munnen iaf.



och du ang otur, det sägs att man attraherar de med sin tankegång(?) så försök tänka äh, det löser sig när de e som värst.



2009-01-20 @ 22:51:24
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0