now its on again

nu har det börjat komma igång med naglar igen vilket jag e väldigt nöjd med då jag behöver alla pengar jag kan tjäna till min operation. Fått ta myk av de sparpengarna till bilen,dator o allt annat som gått sönder.

Nu har jag även bokat tid för Kenzos kastrering. Känns som det e dags nu, trött på att han ska märka revir så som han gör o det blir ba värre. Nu gör han det tom hemma vilket han aldrig gjort innan. Senast skvätte han i soffan för att Paris legat där o typ gett ifrån sig nån doft som Kenzo skulle skvätta över. Inte skoj alls o man blir så jävla förbannad. Hoppas verkligen det beteendet försvinner för jag e så trött på att han förstör mina möbler o min matta.

Iallafall back to naglarna.

Gjorde ett nytt set idag o som vanligt tog jag bild på dem men herregud va bilderna blev dåliga.

användt mitt nya glittergele på den franska. den glittrar jättefint men det syns
ju inte på bilderna. buhuuuuu!!=(

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Annika! Det va ett tag sen man såg dig nu=) Kul att hitta dig här....Vad fina naglar du gör=) var gör du dem och hur mycket kostar det? Jag är väldigt sugen....

Ha det så bra kram Malin (Elinebergskolan)=)

2009-01-28 @ 10:54:25
URL: http://malintullberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Annika! det va ett tag sen man såg dig nu=)

Roligt att hitta dig här....vad fina naglar du gör=)

var gör du dem och hur mycket kostar det? är väldigt sugen....Ha det så bra karm Malin (Elinerbergskolan)=)

2009-01-28 @ 10:56:42
URL: http://malintullberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad bra att du bokat tid nu! Tror han kommer bli en helt annan hund, lugn och harmonisk :)

2009-01-28 @ 12:03:03
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Annika!

Har följt din blogg nu ett tag och besöker den dagligen :) Måste säga att du gör otroligt fina naglar! Samt du har en underbar liten hund! Min fråga är egentligen om du gör naglar på "främmnde människor" ;) och givetvis vad du tar för ett set?



Ha en underbar dag! - en trogen bloggläsare (Jessica :)

2009-01-29 @ 08:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0