nyår

Jaha då va det 2009. God fortsättning på er.

Jag, Ida o Nina hade en mysig nyår hemma hos Nina med god mat o spel.

En liten god
räkcocktail till förrätt!



















Ser gott ut va???




















Till varmrätt åt vi en redi goud köddabit, haha alltså en god köttbit fast på skånska;) o hasselbackspotatis!


















Stekt sparris, bearneisås, kall god chili/vitlöks sås o sallad till gjorde maten smarrrrrrrrrrig alaine!


Sen spelade vi pictonary fast med våra egna regler då vi egentligen va en person för lite. Men roligt hade vi o vi skratta riktigt myk.


jag o min lilla Ida


Söta Nina


Vi tycker ej om riktigt champange så vad passar inte bättre då än ett billigt moussernde vin? Asti e ju såååååå gott!!! Varför lägga pengar på möet o ej dricka den ba för det e nyår. Som sagt nyår e överskattat.


Ninas kille kom förbi efter jobb o tog ett glas


Nina o hennes Havi. Så gulliga dem e. De ska gifta sig till sommaren!!!


Vi käkade lite räkor efter 12 slaget. Blev dock myk över så när jag o Ida vaknade dagen efter tänkte vi bara på dessa räkor vi skulle hämta hos Nina men klanten hade slängt dem=( Vi va så sugna på räkor ju. Vem slänger räkor lixom?? Haha


Ida o hennes asti när det började att närma sig 12.


3 trötta vovvsingar:


Kenzo

Baileys


Paris


Ninas fina gran


Ida försöker övertala oss att hon är en ängel. Haha säger vi som känner henne. More the devil if u know her! ;)


Ida drog av sig sitt hår. Äckligt! Dags o ta ut löshåret nu tyckte hon o drog av det. smart tjej det där;) Jag fick som tur va henne på andra tankar så jag ska hjälpa henne ta ur håret på rätt sätt så hon ej blir skallig=)

Kommer ni ihåg vad jag sa om att gå ut på nyår. Man gör inte det bara men Ida ville så gärna så jag fick snällt följa med till cardan. Va sådär. Konstigt folk ute men musiken va bra=)


Sötisar på cardan


Bir som alltid förgyller våra cardinalkvällar med sin underbara musik. Han spelar sjukt bra musik jämnfört när det är en annan dj där. Det märks direkt när det inte e vår favvis dj som lirar. Nixa e osså med där på ett hörn till höger=) Finklädd i skjorta båda 2=) e det nyår så e det=)


va ju självklart meningen att bilden skulle vara på mig o NIna men jaja opp igen. Dock tyckte jag att Nina va så söt på denna bilden så ville ej radera den=)


Här fick jag iallafall en bild på oss båda 2=)


Ida som brukar va linslusen herself va svår o få på bild denna afton.


Så snygga vänner jag har!! Ida o hennes vanliga pose såklart=)


En skål för det nya året. självklart med varsin "Annika" i handen=)


Lilla söta Frida mötte upp oss o det gjorde ju inte kvällen sämre om man säger så. Hehe så rolig hon e=)


Jag som hade så fint o lockigt hår innan vi gick ut. Vad hände lixom. Nä nu åker mitt jävla löshår osså ut. Trött på det! Träffade Sebbe som jag nog ej sett på typ 2 år.


Ida o Frida i baren på cardan


Sjuklingen Jimmy va ute trots feber.


Frida e GAAAALEN!! haha tur hon hade nipplecover. Fast annars hade hon nog aldrig gjort det. Det där e ju inte värre än vad man vidar på sommaren i en bikini=)

Ida sov hos mig o dagen efter låg vi o degade i soffan hela dagen. Käkade pizza o kollade på Vänner maraton på 5an! Både bölfior som satt o snyftade till sista avsnittet o frågade oss själva när vi skulle hitta varsin Ross! Hehe.


Pizza bolognese as usuall


Paris fick osså smaka lite av Idas inbakade pizza.


Ida kom på att hon kunde ju ha sin kaninpäls som mössa o inte bara som halsduk=) Vänner på tv offcourse.

Well dett va mitt nyår så nu hoppas jag att 2009 blir ett bättre år än 2008.

Kommentarer
Postat av: sofie

tack detsamma söt :)

2009-01-05 @ 13:28:16
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0