ögonen ploppar ut

VAFAN va det för jävla program det visade på kanal 5 precis?????????? Asså jag äcklades så myk men va ändå tvungen o se hur långt det skulle gå o hur sjukt programmet faktiskt va.. ASSSÅ HALLLLÅÅÅ får de visa porr på sånna kanaler?? Det va nog fan det äckligaste jag sett!!!!!!!

Såg ni inte det så missa ni inget.. TRUST ME.. mitt sexliv e nog förstört för evigt nu!!!!

Virgin school.. wtf! Det e väl ba att gå ut o knulla? O de som e lärare.. de får ju betalt för o ha sex alltså e de horor o det e olagligt så hur kan de då visa det på tv????

Jag e totalt chokad o så frukteligt äcklad!!!!!!!!!!!!!

Nu ska denna tjejen gå ut med sin nallbjörn sen försöka sova... Ensam för första gången på läääänge. Kommer kännas konstigt men det var likabra om jag ska va helt ärlig. Palla med drama queens lixom!

sleep tight o Ida min vän.. ta ingen skit!!!!!!!! Vi e bättre utan dem allihopa.. u and me baby!!!!!!!!!


PUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: ida

puss puss Älskling! :)

2009-01-20 @ 00:26:11
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0