seriernas dag

Tisdag o ni vet alla vilken dag det e;) oth,gossip,greys anatomi,desperate o alla andra serier jag laddar ners dag=) Så det e därför jag ej varit speciell aktiv här i bloggen.Tihi.

Har bara hunnit kolla på Desperate o Gossip idag så ligger way back men idag e det fullt på jobb så har lite o göra. Försenat e det osså med typ 10 min. suck. Men men ska hem o fixa mina nails sen kommer nog Ida förbi en sväng=) Jag börjar inte förrän 13.00 imorrn så kanske blir en flarra vin eller nått trevligt=)

Nu ska jag kolla klart på Oth sen e det snart hemgång..ÄTA mat ska jag göra. Har ju inte ätit mer än en tallrik gröt idag.



Kommentarer
Postat av: Emma

Om jag ser att hon är hängig och varken äter eller dricker brukar jag ge henne den pastan. Den är jätte bra om de är lösa i magen, det stoppar upp med en gång. Jag tror där e lite sockerater och sånt i den med så att de får lite energi. Brukar alltid ha den hemma i kylen. Köp dock bara den minsta tuben, de ska inte ha så mycket åt gången. Jag brukar ge henne en dos och funkar inte det ger jag henne en till efter några timmar.

Den har inte den på lasarettet dock... har varit där och skulle haft tag i den.

Hoppas han snart blir bättre!!! Tindra ger en hälsnings puss!

2009-01-20 @ 22:43:54
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: Emma

Kom inte det andra inlägget med???

Iaf, jag skrev att jag brukar ge Tindra det när hon slutar äta, dricka och blir slö. Pastan är jätte bra mot lösa magar, det stoppar upp med en gång.

Köp bara den lilla tuben, de ska inte ha så mycket. Jag ger henne en dos och funkar inte det ger jag henne en till efter några timmar. Har altid en tub liggandes hemma i kylskåpet.

Hoppas han snart blir bättre, Tindra hälsar oxå krya på dig.

Kram

2009-01-20 @ 22:48:34
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jo det kan man säkert! Fick höra idag att jag blivit helt fel informerad om kontoret som finns här, det är inte alls bara för skånetrafik som dom sa ... Det ska visst gå att boka utanför skåne där åxå :P



Man lär så länge man lever

2009-01-21 @ 02:18:08
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0