shakey

Haha, ja tro nu inte detta inlägget ska handla om min gamla kärlek i England som för er som ej vet kallas för just Shakey.

Nej detta inlägget ska handla om att jag just fick ett telefonsamtal av en viss kirurg o nu e det bokat. Den 3e april lägger jag mig under operationsbordet o jag e redan nervös. Ska bli spännande! Nu kommer väntan va lång, hela 4 månader men hoppas det går fort! Åhhh jag skakar i hela kroppen nu av förväntan! Jag vet det kommer bli bra, hoppas hoppas hoppas!!!

O för er som verkligen trodde det skulle handla om Shakey kan ni ju få en bild här på honom. Den jävlen va 1 år i Australien men kom hem förra året o fick reda på för ett tag sen att han drar igen o e borta 1-2 år. Fy fan säger jag bara. Lyxlirare alaine!


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad spännande! vad är det för operation du ska göra?

2009-01-09 @ 13:32:47
Postat av: lupum

Ska du operera den delen av ditt hjärta som slåt för mig?

2009-01-09 @ 16:31:44
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0