sleeping beauty

Jag har fortf inte vaknat till liv o pallar fan inte skriva några avancerade inlägg idag. Vill ba ni ska veta att jag hade SJUKT roligt igår o att jag mår så sjukt dåligt idag. Sov lite på mattan på jobb innan men fortf trött o det värsta e att jag ska GÅ hem o sen ha 2 nagelkunder. Blir ingen Q reunion ikväll. Alldeles för bakfull, kommer däcka på min soffa när jag arbetat klart vid 9tiden ikväll. Skriver mer imorrn eller nått... bowlardrottningen här vet ni;) Ni får veta allt imorrn=)

so long fuckers!!!!!!!
Vi vann=)

Kommentarer
Postat av: Erika

Naw... puh vilken tur att ja kom undan ;) jag e lite kleptoman av mig jag.. :) Nej vad trist!!! Men nästa gång ska vi gå ut allihopa!! Krya på dig!! Ska ja göra.. hälsa Ida!puss

2009-01-30 @ 17:04:00
Postat av: ida

meeeeeh de var ju säkert du som vann? hahahaah som du tar all äran de var faktiskt patrik, du söööög! haha!!

2009-01-31 @ 01:21:21
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0