sovmorgon men ändå inte?

Min klocka brukar normalt ringa vid halv 9 tiden o då e jag så trött så jag snooozar till kl 9 för att sedan dra mig in till duschen o vakna till lite. Jag brukar vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla trött att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Idag hade jag ej kunder på kliniken förrän kl 13 alltså fet sovmorgon för min del. Då jag o Ida hade vinkväll igår så sov hon hos mig vilket menas med att vi ej gick o la oss förrän ganska sent.

Gissa när jag vakna imorse???? Jo kl halv 9.. o jag va PIGG.. WTF.. detta va ju min sovmorgon. Vi gick iallafall ut med hundarna sen la vi oss igen för att vila lite i sängen o kolla tv. Vi gick ej upp förrän 11 tiden o det var osså då min telefon började ringa så det var precis lagom. Jag kopplar ju om telefonen från jobb när jag ej e på jobbet.

Men frågan är varför man vaknar samma tid som man brukar gå upp o inte är trött när man brukar vara som ett ösregn när man väl måste gå upp den tiden????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0