sovmorgon

Ok jag har lovat att ej tjata mer om den jävla mobilen men när ska min tur vända egentligen???

Då jag alltid ställer mobilen för väckning o ej har någon vanlig väckarklocka har jag fått låna Jonas digitala armbandsklocka med alarm i för väckning. Satte larmet på kvart över 9 då jag hade sovmorgon till kvart i 11 idag=) När jag vakna imorse skulle jag ba kolla hur länge till jag fick sova o trycker på ljuset på klockan. Den visar 11.00 o ni kan kanske se er framför er när jag hoppar upp ur sängen helt yrvaken o ba slänger på mig kläder. Den jävla klockan har ej ringt!
Jag drog ut mitt löshår igår så satte i en inpackning i håret som jag sov med för att få rätt på håret igen. O då jag ej hann in i duchen o skölja ur inpackningen sitter jag här nu på jobb med en mössa på huvet o känner mig stressad till max. Jag va här halv 12 o de som skulle va här kl 11 stod fortf kvar. De kör från Kalmar så hade vatt förjävligt om de fått köra hem igen. Det var en kund jag fick ringa till o be om ursäkt o förklara men han förstod o sa tack för att jag ringt så det va ju skönt!

Nog härligt o sitta här till 19 ikväll utan o ha duschat o med en mössa på skallen, sen ska jag till farmor o farfar o äta middag. Jaja jag får förklara för dem osså o hoppas de låter mig sitta med mössa på för det ser ju helt fettigt ut. =(

Suckar vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0