50 års fest

Klockan än inte mer än 3 o jag sitter hemma (!!??!) Förstår ni. Jag e aldrig hemma vid denna tiden men herregud så ont jag har i mina fötter. Va tvungen att dra hem helt enkelt. Är dock int speciellt ledsen över det för haft en superbra kväll med de bästa människorna.

Vi har lekt lekar o druckit en jävla massa drinkar. Konstigt nog blev jag inte så full som jag trodde jag skulle bli. Maten var ok men hade ingen matlust just då, nu däremot skulle jag döööö för lite mat i magen.

Jag o Ida va sååååå fina med våra prinsesskronor!

Alla bilder kan ni se HÄR









Kommentarer
Postat av: ida

fina vi e ! :)

2009-07-12 @ 16:17:33
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Anna

Var kommer den svart klänningen ifrån?

2009-07-13 @ 02:02:47
Postat av: isa

snygga ni är!

är det ditt "egna" hår? jättefint iaf.



2009-07-13 @ 10:39:43
Postat av: Anonym

fan vad fula skor, har du ingen smak människa

2009-07-13 @ 22:26:02
Postat av: annika

anonym: stå för vem du e istället din mes.. alla kan inte ha samma smak eller hur... har du inget snällt o komma med så strunta i o kommentera istället!!!!!!!

2009-07-14 @ 00:26:43
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0