andnöd

Det tog mig inte många minuter att gå hem från Ida. Shiit va läskigt. Jag hatar verkligen att gå ute själv när det e mörkt, well förutom på fyllan då. Hör massa konstiga ljud överallt och håller på att kissa på mig om jag får möte.

Självklart hann jag inte gå mer än ett par meter innan jag först möter en ensam o lös hund. Den såg dock ej så farlig ut så jag gick vidare. 2 meter bort ligger en uteliggaren på en bänk o självklart när jag går förbi börjar jag få massa tankar att han bara ligger o lurar o så fort nån går förbi så hoppar han upp o springer efter en för att ta väskan eller nått. Kanske är jag löjlig men jag är verkligen rädd.

Gick ytterliggare 2 meter när en parkerad bil som är ca 2 cm från mig tutar. Och det va inte en fjesen tuta direkt utan värsta väcka-de-döda-tuta. Tror mitt hjärta stannade där i några sekunder faktiskt om jag ska va ärlig.

Väl hemma va jag så anfådd som om jag sprungit ett maratonlopp, tänk då på att jag bor på 4e våningen utan hiss osså. Sitter nu i soffan o har fortfarande ej fått tillbaka andan. Kanske det e dags att börja träna?

Nä om man skulle gå o lägga sig? Usch så tråkigt det är att sova själv=( Det är HELT tyst i min lgh just nu. Inte ens Kenzo gör ifrån sig ett ljud. Det enda som låter är ljudet av mitt knapprande på datorn. Lite läskigt när det e sååå tyst.

Snacka om att jag e sällskapsjuk o mörkrädd just nu.

Ibland suuuuger det o va singel!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0