Erikas födelsedag

Vi var hos Erika i lördags o firade hennes födelsedag. Mycket trevligt och supergod plockemat hade hon fixat.

Vi drog senare till Cardan och det va kaos redan utanför och speciellt en vakt där kan ju dra något gammalt över sig, vad vill han med sitt liv egentligen. Han förstår väl att det inte är de längst fram som puttar, säger vi ska backa o tittar typ bara på mig o Ida. När vi då backar kommer det ju in massa folk framför men det fattade ju inte den jävla idioten o försökte förklara för honom men han ba va otrevlig. Konstigt man hatar vakter?

Finns dock undantag o Jannis va snäll o fixade in oss brevid kön så det va ju supersnällt. Finns bra vakter osså=P, dock väldigt få.

Väl inne va det bara massa konstigt folk och äckliga albaner som tog en i röven o höll på. Vi stod o dansa o hade skoj när jag o Anna bestämde oss för att gå upp o röka. Erika o de va ej kvar när vi kom ner så vi letade efter dem. Hittade Ella på vägen så ställde mig där med henne och messade Ida istället. Men de kom aldrig och det fick jag ju veta varför sen. Då hade några idiotkillar börjat bråka med Ida o Erika, slagit på dem o kallat dem massa dumma saker så det blev ju polisförhör o anmälning. O den äckliga jävla idioten började redan på dansgolvet när jag va där men vi bara ignorerade honom. Tvi för sånna människor!!!

När Ellas pv Fredde kom till cardan gick vi ut o de tog en taxi hem till sig o jag tog en hem till mig. Ingen aning om vad klockan va men det va nog ganska nära stängning.

ALDRIG ALDRIG mer att jag går ut en festival, de konstigaste av de konstigaste människorna hittar ut då och det är inte ens skoj. Brukar vara konstigt folk ute lönehelgen men detta tog fan priset. Nä, helgen innan löning blir bäst o gå ut då är det BRA folk ute.

Anna, Erika, Ida o jag innan allt jävla SKIT hände!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild på dig :) var har du köpt klänningen?



Kram :)

2009-07-27 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0