Fransar o naglar

Fransförlängningen jag gjorde igår blev skitbra=P



Gjorde 2 set naglar igår. Sandra kom tillbaka efter 6veckor o naglarna satt kvar men hade växt så myk så var ju tvungen att fixa dem. Men imponerad att de höll så bra första gången plus att hon jobbar på dagis o rider.


Fixade Misans naglar igår osså men hon gjorde bara vanlig fransk manikyr så tog inga bilder. Imorse gjorde jag naglar på Emily o hon hade sett ett par naglar på bloggen som hon gillade så vi gjorde likadana


Blev på fel håll men orkar ej ändra den=P




Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kostar ögonfransförlängning och hur länge håller det? (:

2009-07-10 @ 16:02:08
Postat av: JENNY HSU ♥

hej! Hittade dig på stylesearch.. vet inte hur gammalt forumet var men då hade du ett erbjudande med ögonfransförlänging för 350.. har du något sånt bra erbjudande kvar? jag bor i HBG och har letat länge efter något sånt.. men priserna som ligger runt 850 kr är alldeles för mkt för mig.. :/

2009-08-05 @ 14:35:42
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

ps. jag är intresserad av singelfransar, en och en som man sätter på sina egna.. inte flare eller vad det kallas..



men hur länge håller de hära "knippena" ??

2009-08-05 @ 14:38:21
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0