gone crazy

Jag nöjde mig inte med de supersnygga skorna utan jag shoppade faktiskt 3 till=P Åkte förbi skopunkten o va tvungen att gå in. Hade bara en kvart på mig innan de stängde så bara drog åt mig 3 par skor. Jag älskar att shoppa skor på skopunkten på sommaren. De har verkligen billiga säsongsskor man har i 2-3 mån. Sedan kan man bara slänga dem utan att ha dåligt samvete.

Hittade ett par vanliga svarta pumps, alltid bra o ha




Ett par söta gula ballerina skor=)


Sista paret var dessa söta ballerinaskor. Va verkligen in need av ett par svarta ballerina=P




Kommentarer
Postat av: erika

De svarta ballerin ahar ja osså:) men ja använder dom på jobb... men har fan inte lyckats gå in dom än! ajaj!! haha puss

2009-07-02 @ 01:30:39
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0