Happy

Då jag endast hade 1 kund imorse och sedan hål mellan 11 och 12.30 gav jag mig ut på stan för att leta efter mina kära skor.

Började med att gå in till Daniel på Gecko o få en ny sten till handen. Valde en ljusblå jättefin sten som matchar mina naglar, för tillfället iallafall;)





Drog sedan vidare till Skorett o letade febrilt efter mina skor och till sist hittade jag dem. Åhhh va jag e lycklig just nu. De hade tom 10 % rea. Kan ju ej bli bättre. De va väldigt sköna att gå i osså. Kändes inte alls så höga som de är och de stabiliserar foten väldigt bra iom att de ej är öppna högst upp. Älskar dem!







Kommentarer
Postat av: Mailda

supersnygga ju!! Vilket skorett!! Jag har också letat efter dom i stl 37 men hittar inte nånstans.. ; (

2009-07-01 @ 12:58:21
Postat av: annika

37 finns på skorett i stan. jag skulle egentligen ha dem men tog 38an istället för 37an va lite liten i det översta partiet om man säger så=P

2009-07-01 @ 14:04:11
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0