Honestly

Tog bild på näsan nu igen efter 3 mån. Den blir ju ba värre=( Började bli bra tyckte jag men nu e den bara stor o tillbaka där den va från början. Han kommer få göra om det asså. Blir så jävla ledsen. Han sa att jag kunde börja ana slutresultat nu efter 3 mån men tycker bara det är en stor jävla näsa mitt i facet och den är INTE rak som jag ville!

Blir så jävla besviken=(

Roligt o gå igenom den jävla operationen igen. NOT!!

Som den va efter 7 veckor e ju myk finare än vad den är nu efter 3 mån. Visst e den större? O visst fan e den inte helt rak?=( Så jävla ledsen blir jag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kostar det att göra en operation för näsan och fylla i läppanra?

2009-07-14 @ 13:03:00
URL: http://sandraedgren.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Verkligen tråkigt!!!

Och som du säger behöva gå igenom det igen

Men bara på dom, man betalar väl för det man vill ha!!!

2009-07-14 @ 13:51:34
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: sara moune

ah fyfan ja forstar vad du menar, de e val den varsta operationen man kan gora ocksa sags de. men jag tycker din nasa AR rakare, de e val bara vaaldigt lite som skulle bort isafall for att den ska va perfekt, men jag gillar den som den e nu helt arligt. va forsiktig sa den inte blir skidbacke istallet om du gor om den, for ta bort kan man, inte lagga tillbaka kanske? Hur lang tid ska de ta innan svullnaden e nere? for ja tycker den e typ lika i storleken men e de da svullnad man ser sa kommer den ju bli mindre! kanske till o med ser annu mindre ut framifran? tycker du e jatte fin sa du ska inte oroa dig for mkt

xoxo

2009-07-14 @ 18:52:43
URL: http://www.saramoune.com
Postat av: Alex

Till att börja med så var din näsa fin redan innan operationen.

Nu till saken:

Det tar tid för brosk-delen i näsan att läka ihop. Det "broskiga" består av en massa, massa blodkärl och vävnader, vilka ju måste återställas. Innan allt faller på plats kan det ta upp till ett år. Tricket med snabb läkning och bra resultat är en skicklig läkare. Alla plastikkirurger kan utföra näsoperationer, men få gör det bra. Näsan är, pga den komplicerade läkningsprocessen (broskdelen) en av de mest krångliga delarna att operera. Därför är en erfaren (inom näsplastik) läkare a och o. Jag kan rekomendera kliniken Fyrwik, Dr. Wikström är mästare! Har själv aldrig utfört en operation (än), men sett finfina resultat. Om din operation mot förmodan skulle ha gått fel, så vänd dig till honom. Håller tummarna att allt går bra för dig!

2009-07-15 @ 21:38:21
Postat av: Em

Den är ju jättefiiiin!

2009-07-16 @ 03:13:48
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: kicki

hej!

har med gjort näsan och är inte nöjd, snart blir det tre månader. tippen har inte alls blivit mindre utan större. känns inte alls bra. går bara och väntar på återbesöket som blir i november:(. hade jag vetat detta, hade jag inte gjort ngt till att börja med, var mkt mer nöjd innan än vad jag är idag.kram

2009-07-17 @ 22:08:02
Postat av: Kajsa

Hej Annika! Hur går det för dej?

Har själv precis opererat mig och tycker det var oerhört modigt att lägga ut bilder. Hade jag aldrig vågat. Har din svullnad lagt sej nu? Sen tänkte jag fråga när stygnen i näsan lossnade för din del? Det hänger vita trådar i min näsa som jag bara vill dra ut..men försöker att inte pilla på dom. Hur lång tid tog det innan de försvann? Kram Kajsa Mejla gärna mig.

2009-08-30 @ 13:41:35
Postat av: Tekno

Tycker det ser bra ut. Ens personlighet sitter ju i ens utseende så att det är minimalt kvar kanske bara är bra :)

2009-11-09 @ 14:04:05
URL: http://halsoteknik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0