i am...

0-464f4eade78a50f0f3c62efb70f5120d.png

i am not happy. Klockan e 7 o jag e vaken? Ibland e det sjukt jobbigt o va hund ägare. Vaknade av att kenzo va helt orolig o han hoppade ner på golvet. Tog upp han igen men han kunde ej slappna av. När han började fisa vilket han aldrig gör annars så förstod jag det va kris. Ba att sätta på sig kläderna o traska ner. Han hann inte komma mer än ut innan det va dags. Stackars bebis. Aldrig sen han va valp har jag varit ute med han så tidigt. Tvärtom, brukar få dra upp han ur sängen när jag går till jobb. Vi kan ligga o sova till 13 utan att han gnäller. Hade aldrig pallat ha en hund som ska ut kl 7 varje morgon. Nä om man ska försöka sova några timmar till. Känner mig ganska pigg faktiskt. Kenzo har redan deckat så då e det väl min tur. Ska jag annars göra såhär tidigt? Nä mt babblar jag ba en massa. God natt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha..

Aaaww.. Säg till honom att sluta äta så mycket chips.. ;)

2009-07-16 @ 09:08:23
URL: http://lesssle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0