jiiiiiiiiiihoooooooooo

O med den rubriken syftar jag inte på Pussycat dolls nya låt "Ji Ho" utan som ett glädjerop=P

Jag har nämligen hittat en ny lista att fylla i. Älskar listor!

So does Anna-Vikotria där jag hittade listan hos=P


Namn: Annika Helen Kristiansson
Födelsedatum: 29 maj 1984
Födelseplats: Helsingborgs bb
Bor: I min 2a i Helsingborg
Hårfärg: Slingad blond
Längd: 170 lång
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 38
Höger eller vänsterhänt: Höger, men har även klockan på höger så många tror jag e vänsterhänt=P
Stjärntecken: Tvilling

 

Skor som du bar i dag: Flipflop när jag va ute med Kenzan
Dina svagheter: Att jag ej klarar va ensam
Rädsla: Att va ensam resten av mitt liv, mörker o spiders gillar jag inte iheller.
Målsättning: Ska plugga till makeup artist och flytta till Sthlm

 

Första tanke när du vaknar: Skjut mig
När du somnar: Sov nu för helvete

 

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola, no doubt about it!
McDonalds eller Burger King: barapapapa I´m lovin it
Adidas eller Nike: Nike?
Lipton ice tea eller Nestea: Spelar väl ingen roll, iste som iste.
Choklad eller vanilj: Gillar egentligen inget av de

 

Svär du: Tyvärr lite väl mycket.
Sjunger du: Typ HELA tiden
Duschar du varje dag: Klart jag duschar varje dag, håret däremot duschar jag var 3e kanske.
Gillar du skolan: Beror nog på vad man pluggar
Tror du på dig själv: Sometimes
Kommer du överens med dina föräldrar: Jadå. Jag o min mamma har väl ganska olika åsikter men visst kommer vi överens.



Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol: haha AFAN!
Rökt: Har jag druckit alkohol har jag rökt.
Shoppat: Si
Ätit en hel ask müsli: Usch nej
Ätit sushi: Hmm inte den senaste månaden tror jag. Men blev sugen så får nog bli det ikväll=P
Stått på scen: Räknas bardisken på cardan? Haha nej har jag inte
Skejtat: Nä inte riktigt min grej
Bakat: Nix
Stulit något: Bara en bild från Idas blogg=P haha


Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull: Har inte alla det?=P
Blivit kallad hora: Senast i tisdes!! ARG!!!!! Jävla snorungar!!!
Blivit nerslagen: Nej


I framtiden..
Namn på barn: No fucking idea.
Hur vill du dö: Men vilken fråga, vem vill dö??
Vad vill du bli när du blir gammal: Jag e gammal;)


Antal människor du skulle ge ditt liv för: Finns väl några få
Antal CD-skivor du äger: En hel del men de ligger på vinden eller de jag har i bilen
Antal piercings: Låt mig räkna. 5. Tungan,läppen,handen,den lilla flärpen i örat o the nipple
Antal tatueringar: 6 st. men fler ska det bli...!!!!!!!
Hur många gånger du varit med i tidningen: Va med när jag va liten o vi gjorde småstjärnorna med klassen. Sen har man ju varit med på de här jävla vimmelbilderna ett antal ggr.
Antal saker jag ångrar: Ohhhhh jag ångrar massa saker!! MASSA SAKER!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0