just another one

Som vanligt hittar jag listor hos Anna-Viktoria och man kan ju inte låta bli att sno dem;)

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Har lätt för att bli kär så varit det ganska många grr. Har dock haft MYCKET svårare att bli kär på senare dar. 
Vad tycker du om kärlek? - Cant live without it!
Har du flashat/strippat nångång? - Har väl hänt;)
När kramade du någon sist? - Hmm, jag kommer ihåg den senaste kramen som betydde nått illafall;)
Saknar du någon speciell person? - Jag saknar min Ida. Inte som förr=(
Har du svårt för att bli kär? - På senaste ja men annars överlag säger jag nej.
När kysste du med någon sist? - tihi, hemlis
Ångrar du det? - Nej
Är du singel? - Si =/
När fick du senast en komplimang? - Igår
Har du hånglat med någon av samma kön? - Jadå, lite crazy e man ju


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Bara svimmat
Gjort något riktigt dumt: - MÅNGA GÅNGER tyvärr
Gjort nåt olagligt: - Ja.
Blivit polisanmäld: - Nej.
Fått din mamma att gråta: - Jag o min mamma har haft våra turer
Skämts över dina föräldrar: - Haha ja det har jag.
Skämts över dig själv: - To many times
Sagt jag älskar dig och menat det: - Ja  annars hade jag väl ej sagt det?
Bråkat med din flickvän/Pojkvän: - Haha alla bråkar i ett förhållande, annars e det nått som ej stämmer!

Dricker du: - För ofta kanske
Vilka kläder sover du i: - Underkläder
Vad hatar du verkligen: Falska personer o skitsnack.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Va kär i Taylor i hanson när jag va mindre. tror inte jag hade nån chans där..haha.
Är du ensam nu: - Aldrig ensam, har ju min lilla fluffboll brevis mig.
Vill du gifta dig: Bara för klänningen o festen=P
Vill du ha barn: - Absolut, lite längre fram


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - vill ni allt bra vilja veta va??=P
Såg dig gråta: hmm måste varit Jonas
Fick dig att gråta: - Jonas det osså
Du delade en drink med : Ella på cardan i lördes
Du gick på bio med: Ida o Nikolas tror jag
Skällde på dig: Ingen skäller på mig, jag som e sååå snäll ;P


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Till sytycd igår
Kramat någon: Kenzan kramas jag med varje dag
Pussat någon: kanske ;)
Köpt någonting: Mat
Sjungit: Sjunger ALLTID!

 

 


HAR JAG?
Digitalkamera: Jappz, men användt den dåligt på senaste
Telefon på rummet: Har ingen hemtelefon, klarar mig med mobilen. Vem har hemtelefon nuförtiden?
Egen dator: Javisst..en rosa glittrig=P
Könssjukdom: Nej det hoppas jag verkligen INTE!
Husdjur: Min pomeranian Kenzo
Bra kompisar: De bästa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0