kenzo har...

0-552fb8efa5be91c409ed3abe09b37e44.png

kenzo har snott min strumpa o vill ikke lämna tillbaka den. Haha. Vad gör ni såhär på morgonen en måndag? En annan har ju semester. Gött... 

 jag ska snart ha naglar för ovanlighetens skull. Sen ska jag städa lite, slänga in en maskin tvätt sen ska jag ner till kliniken på söder för idag ska jag fixa mina läppar. Nervös men det kommer nog gå bra. Rädd att man kommer se ut som linda rosing sen. Haha. Nog ingen fara ska ju ba göra läpp linjen så kommer ej o synas så myk. 

Nä gott folk, om man skulle masa sig ur sängen o ta lill skiten ut o kissa. 

Ill be back:)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej=)

Kul.. du har verkligen massa fina dekorationer

Och dina fransar ser fina ut... har testat men dom hällt knappt en vecka och hon sa 8=( bilderna på dina ser mer naturliga ut med jätte fint



Gör du ofta Hårförlängningar?? Hur kort hår kan man ha utan att det kanske ser konstigt ut?

Förlåt tusen frågor=)

2009-07-13 @ 14:36:56
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: D i v a

Okej :) vart exakt ligger de ? =) så dålig med lokalsinnet :)

2009-07-13 @ 18:58:13
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0