kläderna hittade

vilken stress. Vaknade klockan 12 o kände mig så stressad så jag nästan fick magsår. Hoppade in i duschen o sedan kördejag  i racerfart ut till väla. Sjukt myk folk som vanligt och när jag då har bråttom o där e massa folk i vägen blir jag så irriterad. =)

Letade som en GNU efter nya kläder för det har jag inte riktigt haft tid med innan. Hittade4 inget som jag direkt WOW det vill jag ha så gick in till Ida o sura lite. Gick sen in på Hm, hade inga high hopes då jag ALDRIG hittar något där MEN jag hittade något som passar så sjukt bra in på mina rosa barbieskor så nu e jag glad=)

Sminkningen o hårstylingen gick hur lätt som helst så jag e faktiskt redan klar!


Nu ska jag äta en avocadomacka=P

Bloggar lite från festen sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0