like a bird

Usch va tråkigt jag har just nu. Inget på tv, ingen rolig på msn, inget roligt på fejs. Önska jag hade vingar, då kunde jag flyga hem till Ida utan att anstränga mig det minsta. Är helt död så orkar verkligen inte hoppa in i duschen och sedan fixa mig för att gå ner till Ida. Hade behövt vila en timme eller 2 men det har jag aldrig ro till.

LillKenzo e osså helt död. Han somna i min famn innan, så söt den lille. Dock e mitt svarta linne helt hårigt nu, men man e ju van=P



Ps, ja jag vet jag ser weird ut men detta e bara en osminkad Anka. Jaja, jag ser ung ut blabla.. I KNOW! haha.. men vafaaaan palla sminka sig då?

Kommentarer
Postat av: erika

Damn du e vacker Anka!!

2009-07-17 @ 18:36:32
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det får jag faktiskt hålla med

2009-07-17 @ 21:02:05
Postat av: Anna-Viktoria

God damn va söt han ÄR - och om du är osminkad på bilderna måste jag nog bli lite upprörd, jag vill oxå se bra ut naturligt!!!

När kommer du till öland? paarty party!

2009-07-17 @ 23:13:19
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0