linda rosing nr2

Jaha då var man hemkommen med läppar stora som prinskorvar. Nä nu ska vi ej överdriva men de e sjukt stora nu när bedövningen fortfarande sitter i. Gjorde lite ont på ena sidan vilken hon tyckte va konstigt för vi tog ändå dubbel dos av bedövningen på den sidan. Hon berömde mig för mina fina tänder och hon sa att jag var en cool tjej=P Inte varje dag man får höra det av vilt främmande människa. Skoj faktiskt=)

Eftersom jag lagt ut skräckbilder på min näsoperation så förväntar ni väl att jag ska lägga upp bilder på hur läpparna blev nu osså. Ok sure men tänk nu på hur svullna de e. Ni ser tom ovanför läppen hur extremt svullet där e. Men det kommer gå ner o bli jättefint=) Vi la i extremt lite sa hon för mina läppar tog tydligen åt sig väldigt bra så det känns skönt att det ej blir korvläppar. Bara lyft dem lite o hon trodde jag skulle bli nöjd när svullnaden lagt sig=P



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e så söt!!

2009-07-13 @ 19:41:04
URL: http://sandraedgren.blogg.se/
Postat av: erika

nu e ja avundsjuk!!!!!!!!!!!!! Du kommer bli beroende, jag lovar :P

de kommer bli jättefint!

puss

2009-07-13 @ 19:44:08
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0