NORMALT?

Jaha då va hela denna dagen förstörd. Vaknade kl halv 4! Vem sover så länge? Jag gick iof o la mig halv 9 imorse så kan ju ha lite med det o göra=P

Som ni förstått så gick jag o Jeppe ut igår. Vi hade sjukt skoj o det va sjukt bra drag på cardan. Bra musik o myk folk. Inte jättemånga man kände dock men det tycker jag aldrig att det är längre.

Jag o Jeppe fula oss deluxe men hade så fruktansvärt roligt. Faktiskt längesen jag hade så roligt ute. Iof hade vi ganska roligt den tisdagen vi va ute med sthlmarna. Då va vi ett bra gäng som festade alaine!=P

Träffade Tess o hon skulle dra med oss o bada efter cardan stängt men vi lyckades få henne på andra tankar så vi drog hem till mig istället o pimpa vin. Vi gjorde pasta som fyllemat så ni kan ju bara föreställa er hur här ser ut i min lgh nu. Ångest asså! Ska ha naglar nu kl 18 osså så måste ju städa undan lite men e helt förstörd o bakfull.Inte nog med att man mår som man gör så har jag en fruktansvärd värk i nedre delen av magen. Ja ni som e tjejer vet ju exakt vad jag pratar om. Tagit panodil ( hade ingen ipren hemma) men det hjälper ju jack shiiit. Vill bara gå o dö eller något! Så ont har jag!

Nä, ska man ruska liv i sig själv o ta ett ryck här hemma?







Kommentarer
Postat av: Tess

fantastisk morgon =)

2009-07-20 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0