ops I did it again

Nämen gud va slarvigt av mig att inte blogga på hela dagen. Skäms på mig. Har iof haft dåligt med tid men det är ingen som helst ursäkt.

Har iallafall fixat 2 nails idag o även varit nere på festivalen o kollat på min minsta kusin som var med i talangtävlingen. Så duktig hon e lilla Maja. Endast 5 år men VILKEN röst.

Jag o Ida gick ner med hundarna så nu ligger kenzo här helt jävla DÖD! O mer galaj blir det för honom för han ska med till Blondy om nån timme o där blir det ju inte lugnt.

Ska ta o fixa mig lite nu men här kommer nagelbilderna.

Fia´s klor.
Jag har lagt ett ljust turkost glitter o istället för o göra smilelinen som en fransk har jag dratt den snett uppåt. O 3 svarta stenar på 4 naglar. Fint=P



Blondies små söta naglar.
Vi tog ett babyrosa glitter så det blev ej så myk färg på det, väldigt naturligt. Fick henne o gå från tråkig fransk iallafall. Men hon sa hon gillade dem så det e ju bra=P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0