Pissväder

Gjorde mig iordning för att gå ner o kolla läget på festivalen. Tänkte vi skulle gå o kolla på Darin som spelade kl 5 på stora scenen men så blev det ju inte. Började blåsa så IN i tjoffsan o hela hbg blev mörkt. Vi började då att söka oss mot tak över huvudet för vi kände på oss det skulle komma en såååån regnskur o javisst gjorde det de. Då tog vi bussen hem o bestämde oss för att dra ut till väla o köpa present till Erika istället. Helt plötsligt blev det fint väder igen o nu sitter jag här hemma o surar för jag missade Darin och för att jag ej vet vad jag ska göra ikväll.

Egentligen känner jag för att lägga mig i sängen o läsa ut en hel bok o sen ba sova men en annan del av mig vill gå ut o partaja. Vad ska man göra? Help me.

hmm??


Kommentarer
Postat av: lisa

darin va riktigt bra, jag fick hans atograf på handen :D:D:D

2009-07-25 @ 00:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0