rattfylla

Även om jag började jobba 12.30 idag o gick upp typ halv 12 så kände jag att jag inte kunde köra till jobb. Dels för att jag var illamående och var bakfull o dels för att det är fint väder = alla är nere på stranden/gröningen = inga parkeringsplatser what so ever. Ville verkligen inte gå men kände att jag inte hade något val, vuxenpoäng till mig tycker jag=)

Köpte mig en vaniljbulle och en coca cola på vägen men fick fanken inte ner det. Vill ha något fett, mcdonald eller pizza typ. Kenzo fick bullen och colan hamnade i papperskorgen.

Synd o säga det är varmt ute osså. Jag som går i 190 km/h blir ju inte alls varm o svettig. hade bara velat hoppa ner i plurret men va ju tvungen att gå till jobb. SUCK!

Sitter nu här på jobb och mår fruktansvärt dåligt. En liten reminder att jag aldrig mer ska dricka dagen innan jag jobbar, spelar ingen roll hur sent jag än börjar för man mår piss.

BLÄÄÄ för bakfylla!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0