Segaste dagen ever

Jag har inte orkat göra NÅGONTING idag. Bara suttit framför datorn o den jävla dumburken hela dagen. Kenzo bara sover o jag e såååå uttråkad.

Får väl ta tag i mig själv o hoppa in i duschen.

Ikväll får man ju finbesök. Haha nämen Jeppe kommer förbi. Vi har ej bestämt om vi ska gå den enkla vägen o ba beställa mat eller om vi ska ställa oss o laga nått gott. Jag e så fruktanvärt hungrig så lär ju bli köpemat då det går snabbare. Dock ej sugen på nått speciellt.

Blir väl lite vindrickande så vi får se om det blir en runda på stan sen. Just nu känns det inte så men man vet ju inte vad kvällen har o erbjuda. Man kanske blir sugen när man fått i sig några glas.

jag o jeppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0