Tack som fan

Var ute på gröningen  med Kenzo som vanligt o träffade min faster som gav mig frukost. Perfekt!=P





Fick nog inte lägga ut bilden på Eva men det skiter jag i för jag e busig=P haha..

Om vi nu ska referera till rubriken så har det med denna berättelsen o göra.

När min håla började närma sig sitt slut gick jag o Kenzo bort mot jobb. Vi gick på den grusade vägen mitt på gröningen när jag helt plötsligt får en jävla fotboll i fejjan. RÄTT PÅ NÄSAN så solglasögonen flög av. Det gjorde såååå ont och det enda jag kunde tänka på va att nu har han pajjat min operation. Kirurgen sa speciellt att man ska va fösiktig med smällar på näsan innan den läkt. Jag kräkte ut mig nått som e du dum i huvudet, du kan ju fan inte sparka boll där det går folk o speciellt inte när det GÅR någon förbi dig. Han ba, förlåt det va ej meningen. Nej det fattar väl jag osså men hallå var fan e dina hjärnceller?? TÄNK!!!!

Sen när jag gick därifrån spruta tårarna, inte för att det gjorde ont utan för jag ba tänkte att nu får jag pröjsa 30 000 till för en jävla snorunge inte kan hålla rätt på sin boll. Sen blev jag så irriterad o började tänka på om bollen som va jävligt hård träffat Kenzo med den farten. Hade lust o gå tillbaka o ge han en avhyvling till.

Klart man får sparka boll på gröningen men man får fan tänka på att där ligger o går folk förbi hela tiden så man måste ha koll o sen kanske man ej ska spraka allt vad man kan. Där finns ju små barn osså och en del hundar. Man får fan ha respekt!!!!!!!!

Nu känns det som jag kommer vara såhär irriterad hela dage. Är så trött på ens såkallade vänner. Ja, jag pratar om vår fest. Klart att vi accepterar ifall de ej kan komma även om det är väldigt tråkigt men att de inte ens hör av sig e DÅLIGT!!! Förstår de inte att vi måste planera o beställa mat o buss. Men helt ärligt så kan ni alla skita ner er!!!! Sista gången jag bjuder på fest asså. ALDRIG MER!!!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag fick också en fotboll i all världens kraft på mig lite innan Dunkers uteservering härom dagen. Jag hann dock få upp armen i ren reflex, tur det, annars hade jag också fått den i ansiktet. Idioter! Jag råkade dock med min reflex få ner bollen i havet, men lika gott åt dem! Haha.

Ja, så är det.. Man hittar alltid "fel" på en själv som ingen annan kan se.. Men jag skulle bara vilja fylla ut kanterna på min överläpp. Du får berätta för mig hur det var när du gjort det :p Var ska du göra det nånstans?

2009-07-02 @ 17:02:10
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0